Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

ΕΛΕΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ


Στέλιος Γιαννίκος


Γλυκά που φέγγει το φως
κάνει πλεξούδες στα μαλλιά σου
και το γυμνό σου κορμί
αγαλλιάζει την ψυχή μου.

Γλυκά που δίνεις το φιλί
και με κάνεις να ριγώ.
Της καρδιάς μου τα κομμάτια
σε εσένα θα τα ξαναβρώ.

Δεν έχω λόγο να μιλήσω
θέλω μόνο ν’ αφεθώ.
Δεν έχω τόπο να γυρίσω
σ’ αυτό τον κόσμο που πονώ.

Σ’ αυτό τον κόσμο που δεν έχει
γιατί του λείπεις εσύ.
Έρωτα ποιος σε βλέπει
και ποιος μπορεί να σου σταθεί;

Μέσα στο φαύλο το κενό μας
 χτίσαμε μια φυλακή
και για το μέγα τ’ άδικο μας
να που χανόμαστε και μείς.


Γλυκά που σβήνει η στιγμή
κι ανατέλλει μες την μνήμη.
Αγάπη μου εγώ και συ,
η μόνη ελπίδα που έχει μείνει.

«In Bed: The Kiss» Toulouse Lautrec, 1892


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΝΕΚΡΟΣ

  Φάντασμα με επιδερμίδα - Στέλιος Γιαννίκος . Τα κύτταρα μου έχουν συνασπισθεί σε μια ενιαία ομάδα και φωνασκούν: ζήσε, ζήσε, ζήσε... Μα ε...