Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Η ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΗΜΑ ΒΟΥΝΑ

ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ                                                                                 ΕΡΗΜΑ ΒΟΥΝΑ
Αν μέσα στην θαλάμη του όπλου μου                                                  Έρημα βουνά
η σφαίρα τον θάνατο παραμονεύει                                                     Άστρα σκοτεινά
κι ομπρός μου δεν έχω βάρβαρο                                           Που ήσυχα η καρδιά σας κλαίει, 
που θέλει να μ΄ αφεντέψει,                                                            ήσυχα η καρδιά σας κλαίει
μονάχα αδελφό που με έχει εχθρέψει.

Την χάρη δεν της κάνω                                                                      Σας ακούω κρυφά
κι αν επιλογή άλλη δε μου μένει,                                                       Σας μετράω ξανά 
πάνω μου θα στρέψω το κακό                                                     Κι η φωτιά μου σιγοκαίει, 
και με το δικό μου αίμα                                                                  η φωτιά μου σιγοκαίει.
στην την αμαρτία άφεση θα δώσω.

Στέλιος Γιαννίκος                                                                                               Γιάννης Αγγέλακας
Έρημα βουνά : μουσική ποίηση Γιάννης Αγγέλας. 
Από την ταινία του Παντελή Βούλγαρη " Ψυχή Βαθιά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΝΕΚΡΟΣ

  Φάντασμα με επιδερμίδα - Στέλιος Γιαννίκος . Τα κύτταρα μου έχουν συνασπισθεί σε μια ενιαία ομάδα και φωνασκούν: ζήσε, ζήσε, ζήσε... Μα ε...